8 Mart 2017 Çarşamba

LG G5 Reklam Filmi

Nerden baslasam, ne desem, nasil anlatsam bilemiyorum. Simdi benim program/dizi aralarinda kanal zaplayip baska bir programa goz atmak yerine, bulundugum kanaldaki reklamlari izleyip yorumlamak gibi bir eglencem var.

Ele almak istedigim konu LG G5 reklami ve anlamadigim sekilde bayilarak izledigim Jason Statham… 



Son birkac gundur hemen hemen her televizyon basina gectigimde beni gormeden yapamayan reklam filmi, surekli kendisini bana izlettirme pesindeymiscesine karsima cikiyor. Aslinda iyi de yapiyor…

Jason Statham'i hepimiz o en cool haliyle rol aldigi aksiyon filmlerinden taniyoruz. Kendisine de en az oyunculuguna bayildigim kadar b a y i l i y o r u m, net. 

Bu reklam filmi de aslinda yine icerisinde aksiyon barindiriyor fakat barindirdigi daha yogun bir sey var; Statham'in o sert mizacini kirmis sempatik halleri…Izledikce sempatim de artti. 

Ozellikle bebek Statham'i alip yetistirmek icin siraya girebilirim. (boyle bi sira olusmus mudur, benim kadar bu gereksiz dusunceyi kafasindan geciren bi grup insan dizisi var midir bilmiyorum…⁉️) 



LG marka olarak teknolojik gelisimini takdir ettigim bir markadir, yaraticilik konusunda da hic fena degillermis ornegiyle gormus olduk. Bir takdir de buna.👏🏽

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder